Waar en wanneer u wilt
Met een compleet en helder productaanbod tegen concurrerende tarieven blinkt de ING uit in gemak en deskundigheid. Gemak omdat u zelf bepaalt hoe, waar en wanneer u wilt bankieren: via het internet, de telefonische klantenservice, het kantoor. Heeft u behoefte aan deskundig en persoonlijk advies, dan staan onze specialisten voor u klaar. Waar en wanneer u wilt. Want wij delen onze kennis graag met u. Op welke manier u ook contact met ons zoekt, wij kennen u. Zodat wij u altijd snel en goed kunnen helpen.
- ING internet, altijd online
24 uur per dag al uw financiële zaken regelen op Mijn ING. Toegang tot het complete productaanbod, in begrijpelijke en heldere taal. Met een groot aantal adviesmodules. Ook een persoonlijke afspraak is via internet zo gemaakt.
- ING callcenter, altijd persoonlijk
Met één telefoontje moeiteloos uw bankzaken regelen. En indien nodig wordt u direct doorverbonden met een adviseur. Een van de beste callcenters van Nederland. Niet voor niets hebben we daarvoor in de afgelopen jaren verschillende onderscheidingen voor ontvangen.
- ING adviseur, altijd bereikbaar
Onze specialisten staan direct voor u klaar voor een persoonlijk advies. Ook voor onze zakelijke klanten. Overdag of ‘s avonds, bij u op kantoor of thuis delen wij graag onze kennis met u. Of het nu gaat over hypotheken, verzekeringen, pensioenen, beleggen of een bedrijfsfinanciering.
- ING kantoor, altijd dichtbij
Met een vernieuwd kantorennetwerk van 285 ING kantoren zit er altijd wel één bij u in de buurt. De ING kantoren kennen ruime openingstijden en u kunt hier terecht voor al uw bankzaken. Voor alle dagelijkse bankzaken kunt u bovendien terecht bij één van de 550 postkantoren in winkels.
De ING blijft altijd verder bouwen door te investeren in de verbetering van onze dienstverlening. Met de wil om u verder te helpen